2013. január 24., csütörtök

Nagy Prezentáció

Túl vagyunk rajta. Szerintem jól sikerült, figyelembe véve a rövid felkészülési időt, a rövid előadási lehetőséget, a téma nagyságát, stb-stb. Láttam sok érdeklődő tekintetet, és csak én tudom, mennyi mindent nem volt idő elmondani. Biztos vagyok abban is, hogy ébren voltak, mert mikor az árakat felvetítettük, elkezdtek kissé morgolódni. :-)
Visszafelé az irodába villamoson utaztunk. A felszíni közlekedésről azt kell tudni, hogy minden emeletes, ami tömebközlekedés. A buszok és a villamosok is. Szükség is van rá, mert még így is eléggé tele vannak. Ennek ellenére a kocsik simán átférnek a felüljárók alatt, de nemcsak azért, mert magasak a felüljárók, hanem mert igen kicsi a villamosban a belmagasság. Már az átlag európaiak számára. Persze a helyiek simán elférnek.
 A másik igen elterjedt módja a közlekedének a taxi. Minden taxi egyforma, Toyota Krown (Comfort) típusú. Na, a sofőrök már nem ennyire egyformák, de egyben nagyok hasonlítanak, hogy állat módjára vezetnek. Persze enélkül moccanni sen tudnának a nagy dugóban.

Akartam már valamit írni a helyi építészetről is, de igazából kétféle épület van: ronda és még rondább felhőkarcoló. Viszont az nagyon érdekes, hogy mindenhol bambusz állványt használnak, még a 20.-30. emelet magasságában is. Elég furán néz ki a kis pálcikákból kirakott, műanyag gyorskötözővel rögzített szerkezet a fémhez és minimum 10/10 cm-s keresztmetszetekhez szokott szememnek.

Most megyek, és belevetem magam az éjszakába (e.g. kerítek valami kaját, mert mindjárt éhen halok).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése