2013. január 23., szerda

Első nap +

Na, most jön az a rész, mikor itt már elmúlt éjfél, és holnap korán kellene kelni, de nem tudok aludni, mert
- nemrég még kávét ittam
- otthon csak délután 6 van...
Nemrég megérkeztem a szállodába is. A sötétben nem sokat láttam, de biztató a helyzet, mert a 22-ik emeleten van a szobám, és látom a kinti fényeket. Talán a köd eloszlik reggelre, és tudok pár fotót csinálni.
Ja, az esteledésről csak annyit, hogy kb 6-kor van, és olyan, mint mikor leoltják a lámpát. Semmi alkonyat meg derengés. Kiszálltam a taxiból világosban, és mire felértem az irodába a 9-ikre, töksötét lett.
Szóval a szálloda... Szép, nagy, tiszta, pár egyedi szokással. Például, hogy habár egyedül jelentkeztem be, mégis kaptam a szobához két belépőkártyát. Szóval van hely, lehet jönni, itt leszek hétfő reggelig!
A másik dolog, hogy van a fürdőszobában mérleg... Vajon mire akartak utalni ezzel? Van nagy üvegablaka is, hogy onnan is lehessen gyönyörködni a szép panorámában, cserébe mütyür csap és tükör. Hát igen, a fontossági sorrend...
Íme a panorámás fürdőszoba az alul gonoszul kikandikáló mérleggel...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése