2013. január 23., szerda

Második nap

Sajnos este (éjjel) nagyon nehezen sikerült elaludnom, pedig igazán próbáltam. 3-kor még Skypoltam a családdal - nagyon jó volt kicsit látni titeket!
Aztán még vakarásztam a Nagy Prezentációt (igaziból ezért vagyok itt), de fél 4 körül már éreztem, hogy baj lesz... Otthoni idő szerint ez még csak este 8 volt, ráadásul valami gép köveket markolászott az ablakom alatt. Ezek itt sosem alszanak. Persze a gép reggelre elment, pont mikor kelnem kellett...
Csináltam pár fotót az ablakomból, íme:

Szépesrondás ugye?
A reggeli a hotelben nagyon király, van gyümölcs, helyi kaják, angol reggeli, süti, műzli, és még sorolhatnám... Figyeltem, mit esznek a helyi arcok, és kipróbáltam a tésztalevest. Megtaláltam a repülőn látott mocsári gyökeret is savanyúság formájában, kb olyan mint a csemege uborka.
 Habzsidőzsi...
 Mocsári gyökér savanyúság.
Leves reggelire.

Aztán bemetróztam a cégbe. Ez egész könnyű, ha az ember elsőre eltalálja az irányt. Szerencsére minden jól ki van táblázva, és mindenki nagyon segítőkész. Egészen otthon érzem magam.

A Nagy Prezentáció itteni idő szerint délután fél 4-kor lesz. Drukkoljatok....


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése